piątek, 30 grudnia 2011

20.Schlieri pokazuje pazurki

Austriacy tymczasem, przy włączonej muzyce, zastanawiali się co zrobić z Thomasem, zrobił wprawdzie coś, czego nikt się po nim nie spodziewał, ale nadal był ich kumplem. Nie mogli go tak zostawić. Musieli mu pomóc, jemu i sobie. Auci nie mieli zamiaru ponosić odpowiedzialności, za głupotę Morgiego.
-Cholerka, jak on mógł, ciężko będzie bez Morgiego utrzymać miejsce w klasyfikacji, ja sobie nie wyobrażam Morgiego w kontynentalu - jęczał załamany Fettner.
- musimy pogadać z Alexem, może zgodzi się cofnąć decyzję, przecież Morgi musi z nami skakać, bez niego nie damy rady - lamentował Koch.
-No sorry, ja wolę, spaść w klasyfikacji niż iść siedzieć za współudział - oburzył się Wolf.
-Biedna Cristina, Morgi zawsze był idiotą, ale to co zrobił, uderzy także w nią, nie raz widziałem, jak z jego domku nad ranem wychodzi jakaś fanka, ale żadna z nich nie miała mniej niz 16 lat. Thomas zdradzał Kristin, jak, gdzie i kiedy tylko mógł, ale po tym co zrobił, wątpię,zeby chciała go jeszcze znać - dodał Kofler.
-E tam, przesadzacie, przeleciał jakąś małą polską kurewkę, wielkie halo, one się zawsze same proszą, a potem w obawie przed mamusią, wycofują się i kłamią, że wcale nie chciały. Ona i tak prędzej czy później zaczęła by się jebać na potęgę, myślicie, że polscy skoczkowie jej nie posuwają?? Po co niby z nimi jeździ?? Jako skoczek, no proszę was panowie, bez jaj. Ta mała powinna być dumna, że Morgi wylądował z nią w  łóżku, laska jest taka sama, jak jej polskie koleżaneczki wystające pod COS-em, tylko czeka na okazję.
- Schlierenzauer, ty tez chcesz wylądować w Kontynentalu??" - zapytał stojący w drzwiach Alex
- "no nie bardzo" - odpowiedział bezczelnie Gregor
- " to się lepiej zamknij, prosiła się czy nie, fakt jest faktem, że dzieciak nie ma jeszcze 16 lat, więc Thomasowi, mogą przykleić Łatkę pedofila, a to żadnemu z nas nie pomoże. Morgi doskonale wiedział, że to jeszcze dzieciak, nie może się tłumaczyć, że nie wiedział, że nie wyglądała na czternastolatkę, bo nawet nie była wymalowana. Poza tym Simona ma siniaki na twarzy, pełno zadrapań, otarć, co świadczy, że Morgi użył wobec niej przemocy- nadal uważasz, że sama tego chciała???" - warknął na niego Alex.
-Taa, stara śpiewka, najpierw zaciągnęła go do łóżka, a ponieważ Morgi lubi ostry seks, wykorzystała to , bo wystraszyła się konsekwencji" 
- " ty chyba naprawdę chcesz dołączyć do kumpla w PK??" 
- " yyeee, no nie bardzo, trenerze" - odpyskował Gregor
- " to się lepiej zamknij Gregor" - wydarł się Pointner i wyszedł.
-" Morgi dobrze zrobił, zasłużyła sobie, potraktowała go jak szmatę, takich zniewag, nie puszcza się płazem - ciągnął swoją tyradę Gregor - " smarkata jedna, wygrała jeden konkurs i myśli, że kim jest?? suka, musi znać swoje miejsce, nie powinno jej tu być".
- A co, też się boisz o swoją pozycję?? warknął na niego Wolfgang.
- Ty sobie jaja robisz Loitzl, ja miałbym się bać jakiejś szmaty??, ej no, bez jaj, ona nie jest w stanie mi niczym zagrozić. Nawet w połowie nie jest tak dobra jak ja. Ej sztywniaki, nie chce mi się z wami gadać. Chłopak się z nia trochę zabawił a teraz cały świat jest przeciwko niemu?? co z was za przyjaciele??"
- Na pewno lepsi niz ty, przynajmniej zastanawiamy się jak mu pomóc, a nie jeszcze bardziej pogrązyc  odezwał się milczący do tej pory Hayboyeck.
- Wiesz Gregor, idź do swojego kumpla, jesteście siebie warci" - warknął Kofler wypychając Gregora za drzwi domku.
*************************************************
- Nie Aleks, nie pozwolę Thomasowi zbliżyć się do Simony, za bardzo ją skrzywdził.
- Łukasz, będziemy obaj przy tej rozmowie.
- Kamil, błagam, muszę z nia porozmawiać, ja, ja, chciałem ja przeprosić, zachowałem się jak skończony bydlak - Morgi wiedział jak wiele zalezy od tej rozmowy, zbyt dużo miał do stracenia, musiał przebłagać Kamila, a to graniczyło z cudem.
- NIE!!!!!!!!!! i nie proś mnie więcej, bo ci znów michę oklepię- warknął wściekły Stoch
Alex z Thomasem odeszli zrezygnowani.
-Cóż Thomas, masz czas do jutra, jeśli tego nie załatwisz, wracasz do Kontynentalu, a Simona będzie skakać w PŚ.
Thomas zamknął się w domku myśląc jak się wymiksować od PK.

9 komentarzy:

Dori46 pisze...

Kamil taki stanowszy, w sumie dobrze tak Morgiegmu. Należy mu się, a co! A Gregor powinien dostać raz, a porządnie w łeb, może by się zamknął. No chyba, że chce sobie poskakać razem z kumplem w PK.
Pozdrawiam ;*
[weitesten-sprung]
[skoki-zycia]

muffin pisze...

Zaraz normalnie wejdę do twojego opowiadanie i spiorę porządnie Schlierenzauera! Za kogo on się uważa, żeby tak obrażać Simonę? Że niby ona sama tego chciała? Chyba mu się w dupie poprzewracało. Andreas bardzo dobrze zrobił wyrzucając go z domku. W końcu reszta AUT-ów starała się trochę pomóc Thomasowi, ale to ze względu na ich pozycję w skokach, a nie dlatego, że mu współczuli. Bo to co zrobił to pedofilia, okropność, powinien zostać skazany na dożywocie, a nie, że tylko puchar kontynentalny. To i tak malutka kara. Do tego jeszcze ten seks z fankami. Na wąsy Małysza, zawsze miałam inne wyobrażenie Morgensterna! Ty mi je kompletnie zmieniłaś, wywracając ten obraz o sto osiemdziesiąt stopni! Bardzo pożyteczna odmiana, tyle ci powiem :) To opowiadanie naprawdę wciąga. A Stoch też bardzo dobrze, że nie chce dopuścić do rozmowy między Austriakiem, a Potocką. I tak to wszystko byłoby tylko na pokaz, a dziewczynie i tak wystarczy cierpień...

Nefretete pisze...

Oj... Gregor mnie zaskoczył. Dlaczego łatwiej uwierzyć mi w to, że oni właśnie tacy są - sportowcy bez skrupułów, którym za bardzo nie zależy na tym wszystkich dziewczynach ? Chciałabym wierzyć w to, że przynajmniej połowa z nich jest w porządku...
Gregor - Bad Boy? No i dobrze! Jak chce sobie skakać z Thomasem w PK, to niech idzie do Polizei i przyzna się, że pomagał Morgiemu i po kłopocie.
Sądzę, że Morgen doszedł (dojdzie) do tego, co zrobił i w końcu to zrozumie, gdy naprawdę poczuje tego konsekwencje. A chyba własnie zaczyna...
Kamil ma rację - pozwolenie Thomasowi zbliżyć się do Simi jest zbyt niebezpieczne. Ale ja i tak będę kibicować Morgiemu - może się zmieni...

meeeetka pisze...

Jaką mam ochotę "oklepać michę "Schliernzauerowi! boże co za człowiek! Sama się prosiła. ta kurde i co jeszcze! Normalnie mi na nerwy działa takiego to od razu do PK! i nie ma innej opcji. Jaki Kamil stanowczy. No tak Morgi teraz chce przepraszać, najpierw mógł się zastanowić co robi! czekam na kolejne!:)

Kosia pisze...

Super haha to Gregor pokazał zajrzyj nana-lewy-milosc.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

http://opko-o-seksie.blog.onet.pl/ nju!

@ni@ pisze...

I czemu ją mam takie dziwne wrażenie, że Thomasowi bardziej, niż na naprawieniu swoich błędów zależy na uwolnieniu się od widma Pucharu Kontynentalnego? Wprawdzie przeprosić ją zmierza, ale niekoniecznie z tego powodu, który powinien być teraz dla niego najważniejszy.
Myślałam, że chłopaki tym razem odpuszczą sobie męską solidarność, ale Schlierenzauer najwyraźniej postanowił twardo obstawać przy swoim. W normalnym życiu całkiem przydatna cecha, aczkolwiek teraz zdecydowanie mógłby sobie odpuścić, bo zachowuje się jak skończony idiota.
Pozdrawiam;*
[droga--do--gwiazd]
[resumption]
[mkubiak]

NicolAlice pisze...

Schlierenzauer grubo przesadził !!
Jak można sądzić,że Simona tego sama chciała, po tylu siniakach itp.
Dobrze, że przynajmniej reszta grupy nie licząc Gregora, stara się jakoś pomóc Thomasaowi. Wiedzą, że źle zrobił, ale nie chcą spaść w pozycji, przynajmniej, o tyle dobrze, że nie są tacy jak Gregor, bo w końcu cały Austria Team by wylądował w PK. Bardzo dobrze, że Kamil nie chce pozwolić na to spotkanie. Thomas mógł myśleć co robi... Coś mi się wydaję, że on chce ją tylko i wyłącznie przeprosić po to żeby mógł startować w Pucharze Świata. Mam nadzieje, że jeżeli dojdzie to tych przeprosin to przynajmniej szczere będą, no i mam nadzieje, że Kamil przy nich będzie.
Czekam na kolejny rozdział.
NicoAlice

Cam pisze...

Opinia Gregora o polskich dziewczynach jest świetna, nie ma co. Jego zachowanie również super. wkurzasz, Gregor. Skacz razem z Thomasem w PK, tak będzie najlepiej. Amen.