sobota, 10 grudnia 2011

17. Co dalej z Austria Teamem??

-Wolfgang odbiło ci, wiem że trzecie miejsce to nie to co pierwsze, ale chyba przesadzasz, czego sie tak wydzierasz???  krzyki Loitzla ściągnęły do domku Autów Pointnera i resztę ekipy Austriateamu . Alex zamknął sie widząc wyraz twarzy Loitzla i pozostałych autów, jedynie Morgi nie mogąc wstać z podłogi, najzwyczajniej wświecie zasnął.
-Co tu sie stało??? może mnie ktoś oświecić - ale nie doczekał sie odpowiedzi. Po chwili milczenia do uszu Alexa dobiegło coś, co sprawiło, że o mało zawału nie dostał
- To był zaszczyt trenować z Tobą Alex - powiedział Kofler. Alex usiadł zdziwiony.
-Kofi, ja wiem, że opijaliście pudło, ale kompletnie nie mam pojęcia o czym ty mówisz.
-O tym, że przez tego śmiecia - Andreas trącił nogą śpiącego Thomasa - wszyscy wpakowaliśmy sie w niezłe bagno.
- Możesz rozwiązać reprezentację -poklepał go po ramieniu Wolf - Miło było Cię poznac.
Alex parsknął śmiechem
- he he dobre,nabraliście mnie, naprawdę wam sie udało- ale kiedy zorientował sie, że nikt pozanim sie nie śmieje wystraszył się nie na żarty
- to nie był żart? - zapytał głupio, chociaż i tak wiedział jaka usłyszy odpowiedź.
-Powiecie mi co sie stało, czy mam zgadywać???
-usiądź, powiedział Wolf.
-Pamiętasz jak po imprezie zastanawialiśmy się czemu Stoch z taką szybkością odjeżdzał i czemu psiarnia się tu kręciła?
- no pamiętam, ale co to ma wspólnego z Thomasem?
- Kamil wiózł Sim do szpitala, została pobita i zgwałcona. 
-Loitzl, ty mi nie chcesz powiedzieć, że Morgi, że on??? - Alex nie mógł uwierzyć
- tak, dokładnie to chcę ci powiedzieć. Morgen ją wtedy odprowadził i wrócił podrapany 
 - no to fakt, chwalił się, że się z nią zabawił - wtrącił sie Gregor.
- Alex ja nie wiem co mam zarobić, ale jeśłi tego nie zgłosimy, wszyscy będziemy mieli kłopoty i to cholerne kłopoty - zaczął Kolfer
- mnie wyrzucą z Akademi za ukrywanie informacji o przęstepstwie, Wolf może wylecież z wojska, a każdy z nas, kto o tym wie i zachowa tą informację dla siebie będzie miał mega kłopoty.
-Pamiętasz sprawę Natalii Kampusch,tej dziewczynki więzionej przez pedofila??? zapytał Loitzl
- no coś mi sie obiło o uszy - odpowiedział Alex
- no własnie, osoby które znały prawdę o nim, osądzono na równi ze sprawcą, oskarżono je o współudział i skazano na 10 lat, za ukrywanie przestępcy. Sorry, ale ja nie zamierzam iść siedzieć - nie tak mnie rodzice wychowali , i nie tak wychowuję swoje dzieci, ja nie mam zamiaru tego przemilczeć.
- my też nie ,wtrącili się chłopacy.

7 komentarzy:

meeeetka pisze...

No to przekichane... No tak jak nie powiedzą a prawda wyjdzie na jaw to będą mieć mega kłopoty, ale z drugiej strony jak wydać kolegę z zespołu... też ciężko.. Mam nadzieje że podejmą dobrą dla siebie decyzję... Czekam z niecierpliwością na kolejny:) Pozdrawiam.
[nowanadzieja-nowamilosc]

Dori46 pisze...

Cieszy mnie fakt, że ekipa Austria Team nie ma zamiaru kryć Thomasa. W sumie wcale się im nie dziwę. Kto chciałby siedzieć za coś, czego nie zrobił i o czym nie miał najmniejszego pojęcia?
Kamil na pewno wpadnie kto wyrządził krzywdę Simone, a lepiej żeby AUTy już wcześniej coś z tym zrobili, żeby nie mieli zarzutów o współudział.
Czekam na kolejny :)
[weitesten-sprung]

NicolAlice pisze...

Dobrze, że nie kryją Thomasa. Zdają sobie sprawę, że zrobił źle i musi ponieść za to karę, a oni mu w tym pomogą, byłoby bez sensu żeby pokutowali za coś czego nie zrobili, ale i tak wielki szacunek za to, że właśnie tą prawdę chcą wyznać nawet jeżeli miałoby to się równać z końcem ich przyjaźni. Jak się Kamil dowie to ... dopiero będzie się działo. Na pewno nie zostawi tego, w końcu traktuje Simone jak własną siostrę... ? Nie wiem na pewno jak kogoś bardzo bliskiego.
Pozdrawiam

muffin pisze...

Ech, mam nadzieję, że chociaż Alexowi uda się pozbierać austriacką kadrę do kupy i zrobić coś z tym Morgensternem! Zmarnował życie ludziom przez to jedno wydarzenie, za które nadal i wciąż mam ochotę go udusić! Niech już Thomasa wyślą do więzienia albo chociaż do sądu, żeby mu się stało cokolwiek złego, albo niech jego też zgwałcą. Zresztą, Simona nie puści mu tego płazem, a z pomocą Kamila, to Morgenstern w ogóle najlepiej niech popełni samobójstwo. Dobra, bo już wydziwiam jakieś głupoty XD Czekam na następny rozdział z niecierpliwością! Pozdrawiam <3
[austriacka-niewinnosc]

Anonimowy pisze...

Mój biedny Thomas... A to, że lubię czasem robić ludziom na przekór pcha mnie do tego, by napisać, iż THOMAS JESTEM Z TOBĄ! Tak, postąpiłeś źle, za dużo wypiłeś, jesteś nieco arogancki i zły, ale mimo to trzymam twoją stronę. ;p Owszem, mam nadzieję, ze spotka cię jakaś kara. Odpowiedzialność za błędy, co nie? Ale jednakze mam większą nadzieję, że zrozumiesz, iż postąpiłeś źle i sie zmienisz, bo z takim charakterkiem to ty dobrym ojcem dla naszych dzieci nie będziesz ;d

Pzdr
Gabrielle
[detektiv-stern]
[austriacka-kawa]
[smskak]

Anonimowy pisze...

Mój biedny Thomas... A to, że lubię czasem robić ludziom na przekór pcha mnie do tego, by napisać, iż THOMAS JESTEM Z TOBĄ! Tak, postąpiłeś źle, za dużo wypiłeś, jesteś nieco arogancki i zły, ale mimo to trzymam twoją stronę. ;p Owszem, mam nadzieję, ze spotka cię jakaś kara. Odpowiedzialność za błędy, co nie? Ale jednakze mam większą nadzieję, że zrozumiesz, iż postąpiłeś źle i sie zmienisz, bo z takim charakterkiem to ty dobrym ojcem dla naszych dzieci nie będziesz ;d

Pzdr
Gabrielle
[detektiv-stern]
[austriacka-kawa]
[smskak]

@ni@ pisze...

A już się bałam, że oni w ramach męskiej solidarności postanowią nic nikomu nie mówić, kryć Morgensterna i w ogóle całą sprawę przemilczeć. Co wcale nie byłoby skazane na niepowodzenie, pod warunkiem, że Stoch niczego by się nie domyślił.
Ale na szczęście Loitzl [ i w sumie cała reszta też] ma trochę oleju w głowie i doskonale złapał, że w pewnych sytuacjach nawet kumpli się nie kryje.
Pozdrawiam;*
[droga--do--gwiazd]
[resumption]
[mkubiak]