sobota, 29 października 2011

11. O czym myśli skoczek kiedy siada na belce??

Skocznia Bergisel , Innsbruck 19.02,2004

Tatusiu
Ja tak na szybko postanowiłam naskrobać do ciebie parę słów. Potem dokończę, ale błagam, trzymaj kciuki, bo mnie nerwy zeżrą.
Wygrałam kwalifikacje i muszę czekać, bo skaczę jako ostatnia, kurde ale tu zimno u góry, ale mi się para trafiła do rywalizacji, ten chłopaczek z Austrii w majtkoworóżowym kasku ( jakby męskich nie mieli) i jest jeszcze bardziej przestraszony niż ja, chociaż on skacze u siebie. Nie ma to jak bezcenny widok ze skoczni, jak lecisz, widzisz cmentarz - nie ma co- taka przestroga, skacz jeśli nie chcesz tu wylądować???. Teraz czekam aż się zaczną skoki, w naszej kategorii. Miętus skacze z Niemcem (wygląda jak szpieg z krainy deszczowców), Futrzak też z jakimś Autem, coś nas ci Austriacy prześladują. Chyba im dawno nikt nie dokopał ;p,  Kubek z tą blondynką z Norwegii ( ej , zaraz, to przecież facet, Tom jakiś tam, zmyliły mnie te jego blond kłaki- ale numer). Dobra nie ma co się mazać, najwyżej będziemy za nimi. Trzy zwycięskie drużyny mogą wystawić większą ilość zawodników w zawodach PŚ. Gdybyśmy my zdobyli pudło i seniorzy( oni to na pewno), na PŚ jedzie aż dziesięć osób, jest o co walczyć. Uciekam teraz pa!!!
#########################################

Na belce Simona Potocka, czy pokona Manuela Fettnera?? - od jej skoku zależy rezultat Polskiej Drużyny i trzecie lub czwarte miejsce Polaków. Żeby wciągnąć drużynę na trzecie miejsce musi skoczyć 120 metrów. Simona siada na belce i czeka na znak od trenera.

Cholerka, chłopacy dobrze się spisali , na razie prowadzimy i od mojego skoku zależy wynik?? A jak coś zawalę. ???  Kamil!!!! Czemu cię jeszcze nie ma????  Ok, let's, go
 " Lecę bo chcę, lecę bo życie jest złe, czy są pieniądze czy nie, lecę bo wolność, to zew" Bohema - (no fajnie,też nie mieli czego puścić.Skup się Potocka.)

I jest zielone światło. Ruszyła, dobra prędkość na progu, piękne wybicie i ........jeeeest, 125 metrów. Świetne noty, prawie same 19, jedna 18, odjęte punkty za wiatr, ależ potężnie zawiało pod narty, ciekawe czy to wystarczy, żeby zepchnąć Austriaków z podium i zdobyć pierwsze punkty w klasyfikacji generalnej Juniorów.  Taaaaaaaakkkkkkk  - jest pierwsza, o 1 punkt pokonała Fetnera i Polska kończy zawody na trzecim miejscu. Austriacy tym razem poza podium. Ta drobna czternastolatka, w Juniorach porządnie przewietrzyła podium w indywidualnych skokach, to jej trzecie zwycięstwo w sezonie, ale pierwsze w druzynie, w nowej dyscyplinie. Oj chłopcy bójcie się. Ojej, Simona nie może uwierzyć w swoje zwycięstwo, pomóżmy jej troche.
####################################
Stałam na dojeździe z zamknietymi oczami bojąc się je otworzyć( no tak spieprzyłam) dopoki nie usłyszałam nad sobą głosu chłopaków i olbrzymiej wrzawy na trybunach (co jak co, ale kibice są naprawdę wspaniali), nieśmiało otworzyłam oczy, ale zamiast cholernej złości, zobaczyłam uśmiechnięte twarze Maćka, Dawida, Dropsa i Łukasza ( on nas puszczał) - rozpłakałam sie
- Nie, nie wierzę, wygraliśmy?
- Maleńka- jesteś wielka, powiedzieli chłopacy przytulając mnie, jeden po drugim, a ja stałam i ryczałam, jak głupia. Chwile  trwało, zanim do mnie dotarło, że mamy pudło.
- Widzisz Stoch, żałuj, że Cię tu nie ma.  Zobaczyłbyś co stworzyłeś. Tak Kamil, Simona połknęła bakcyl zwycięstwa. Nic już z tym nie zrobisz.

6 komentarzy:

Dori46 pisze...

Ale się miło zrobiło :). Aż chciałabym się znaleźć na miejscu Simony ;>. Hahhaha 'majtkoworóżowy kask'! Tym mnie rozwaliłaś normalnie xDD. Na początku pomyślałam, że będzie skakać z Koflerem, ale ciii :D.
Świetny rozdział, czekam na kolejny <33
[weitesten-sprung]
[liebe-in-wien]

@ni@ pisze...

O, jakie ładne zwycięstwo;) Teraz, kiedy Simona poznała już jego smak, pewnie nie będzie chciała się z nim tak łatwo rozstać. Drżyjcie, Austriacy, w końcu pojawił się ktoś, kto może wam odebrać miejsce na podium!;D
Pozdrawiam;*
[droga--do--gwiazd]
[resumption]

NicolAlice pisze...

Świetny rozdział:D Nie dziwie się Simonie,że miała zamknięte oczy. To musi być przeżycie... No i fajne było pudło,a zsunąć z niego Austrię to trzeba umieć;D

Gabrielle pisze...

Za krótko! :D
Cieszę się, że Simona zaczyna odnosić sukcesy :). w końcu może spełniać swoje marzenia i być powodem dumy Polaków :D
nawet Fetti się pojawił xD

meeeetka pisze...

ale miło:D ale bym chciał być na miejscu Simony:D i jest podium:D aahhhh... i zepchnęła samych Autów.! brawo dla tej małej. jest wielka;D hhheeehhe.. czekam na kolejne:)

Nefretete pisze...

http://drop-a-heart.blog.onet.pl/
Zapraszam na 36!